Bezorging
Al je bestellingen, groot of klein, bezorgen wij zelf en worden op de juiste plek gezet door mensen die kennis hebben van wat ze leveren. Laat ons 1 keer zien waar we moeten zijn en je hebt er daarna geen omkijken meer naar.
Wat kan ik verwachten van de levering van koffie, thee en toebehoren?
De koffie en/of bonen voor je koffiemachine zijn gemakkelijk te bestellen via onze website met je eigen account, via mail of via de telefoon. Vaste leverdagen en de frequentie, worden in overleg bepaald. Bestellingen kunnen nog worden geplaatst tot 1 dag voor de vaste leverdag.
Dit geldt ook voor onze 5.000 andere producten. Bijvoorbeeld thee en koffiebekertjes, maar ook de inhoud van vendingautomaten, frisdrankautomaten, versproducten en horeca-producten. Denk daarbij aan alles voor een vrijdagmiddagborrel en de minder glamour keuze schoonmaakproducten voor na de borrel.
Wat kan ik verwachten van de levering van mijn automaten?
De termijn voor levering hangt af van het soort automaat dat je kiest. Een automaat uit ons kernsassortiment leveren we binnen 2 weken.
Jullie koffiemachine wordt geleverd en geïnstalleerd door onze eigen monteurs. Zij hebben kennis van zaken. Ze zetten het apparaat voor jullie op z’n plek en zorgen voor de instelling. Ook zullen ze instructie geven waar nodig. Zorgeloos dus.
Er is iets fout gegaan met bestellen. Zit ik dan zonder producten?
Zeker niet. Mocht er iets verkeerd zijn gegaan met je bestelling, dan gaan we zorgen dat je dan ook je bestelling krijgt. Van Zelst is een servicegroothandel. Je kunt ons 365 dagen per jaar bereiken als je iets nodig hebt. Wij staan voor je klaar. Je mag ook, in overleg, je producten zelf komen afhalen bij een van onze vestigingen.
Ik heb een onverwachte / extra bestelling nodig. Kan dat?
Natuurlijk. Van Zelst is een servicegroothandel. Je kunt ons 365 dagen per jaar bereiken als je iets nodig hebt. Wij staan voor je klaar. Neem contact met ons op en we kijken wat we zo snel mogelijk voor je kunnen doen.