Allround Logistiek medewerk(st)er (40 uur) - Eindhoven

40 uur per week

Als allround logistiek medewerk(st)er ben je verantwoordelijk voor de uitvoering van verschillende logistieke processen. Denk hierbij aan: goederenontvangst, ingangscontrole, opslagbeheer en de administratieve verwerking hiervan. 
Als logistiek medewerker zorg je dat het magazijn er netjes uitziet. Indien nodig (bijvoorbeeld bij vakantie of ziekte van een collega) word je ingezet als bezorger om bestellingen naar de klant te brengen. Dit alles zorgt voor een leuke afwisselende functie. 

je belangrijkste taken

Deze allround functie voer je uit samen met ons jonge logistieke team dat bestaat uit: magazijn medewerkers, magazijn leidinggevende, chauffeurs, planner en de logistiek manager vanuit vestiging Eindhoven. Je werkt overdag tot maximaal 18.00 uur. 

  • Uitvoeren: van de dagelijkse goederenstroom t.a.v. ontvangst, controle en opslag.
  • Signaleren: van breuk, vermissing of afwijkende leveringen en maakt hier melding van.
  • Controleren: Verzorgt de correcte administratieve afhandeling van de hiervoor genoemde handelingen en verzorgt de correcte afhandeling van retourzendingen
  • Orderpicken en goederen verzendklaar maken
  • Laden van vrachtwagens
  • Procedures: Maakt gebruik van de noodzakelijke procedures en werkinstructies voor een optimaal locatiebeheer en voor een optimaal t.h.t.-beheer op basis van het z.g. FEFO - principe (first expired, first out)
  • Handhaven: van orde en netheid binnen de totale magazijnfunctie.

Jouw profiel

  • Mbo werk- en denkniveau;
  • In bezit van reach- heftruck certificaat of bereid certificaat te halen;
  • Woonachtig in de regio Eindhoven;
  • Open staan voor digitaal werken;
  • Geen fysieke belemmeringen
  • Klant-/servicegericht, proactief, coördinerend vermogen.

In ruil voor jouw talent

  • Een arbeidsovereenkomst voor bepaalde tijd voor de duur van een jaar (12 maanden) met uitzicht op verlenging bij gebleken geschiktheid en wederzijdse tevredenheid;
  • Marktconform salaris, inschaling op basis van leeftijd en ervaring;
  • Deelname aan de collectieve pensioensregeling en andere collectieve verzekeringen, sportvergoeding;
  • Opleiding- en ontwikkelingsmogelijkheden;
  • 25 vakantiedagen op basis van een 40-urige werkweek;
  • Reiskostenvergoeding (woon-werkverkeer);
  • Personeelsinformatieavonden, kerstborrels, personeelsuitjes.

Daarnaast hanteert VZA de mantelafspraken in de cao voor de Foodservice en de Groothandel in Levensmiddelen (FSGIL) en de sub sectorale cao (deel A) voor de Groothandel in Horecaproducten.

Solliciteren en vragen

Ben je geënthousiasmeerd? Dan vragen wij je CV en andere relevante informatie te sturen naar vacature@zelst.nl t.a.v. Berni Bodewes. Ook voor vragen kun je bij deze persoon terecht.

In de navolgende periode vinden de gesprekken plaats. Hierover wordt tijdig per e-mail/telefonisch contact opgenomen.

 

Van Zelst Automaten B.V.

Van Zelst is een echt familiebedrijf en in 45 jaar tijd uitgegroeid tot dé koffiespecialist van Nederland. Door de jaren heen gaven onze klanten aan dat zij naast koffie, ook behoefte hadden aan andere producten zoals fris en bier, schoonmaakmiddelen en food producten. Dat brengt ons waar we nu zijn: een totaalleverancier voor werk en horeca. Door ons hoofdkantoor in Eindhoven en onze filialen in Roosendaal, Sassenheim en Assen hebben we landelijke dekking. Onze klanten zijn divers, zo richten wij ons op klanten die actief zijn in het MKB-segment, gemeenten en ziekenhuizen en klanten in de sport, leisure en horeca.

Als familiebedrijf zitten wij dicht op de maatschappij en voelen wij ons ook verantwoordelijk voor huidige- en toekomstige generaties. Onze duurzame en sociale activiteiten gaan dan ook verder dan de wetgever ons voorschrijft of de markt van ons vraagt.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld