Allround magazijn medewerker (32-40 uur) - Eindhoven

De functie

Als allround magazijn medewerker ben je verantwoordelijk voor de uitvoering van de logistieke deelprocessen zoals: goederenontvangst, kwantitatieve en kwalitatieve ingangscontrole, opslagbeheer en de administratieve verwerking hiervan.
Je verricht de nodige activiteiten in geval van breuk, vermissing of afwijkende levering van goederen van welke aard dan ook.
Je bent uitvoerig bezig met de deelaspecten van locatiebeheer, t.h.t. - beheer op basis van het z.g. FEFO - principe. Tevens ben je bezig met de ordelijke uitvoering van de benodigde activiteiten in de droogopslag, koeling en/of diepvries.
Als logistiek medewerker zorg je dat het magazijn er netjes uitziet. Indien nodig (bijvoorbeeld bij vakantie of ziekte van een collega) word je ingezet als bezorger om bestellingen naar de klant te brengen. Dit alles zorgt voor een leuke afwisselende functie. Zowel op kantoor als in het magazijn of zelfs op weg als bezorger. Als magazijnmedewerker werk je volgens de HACCP richtlijnen.

 

Primaire activiteiten

Deze allround functie voer je uit samen met het team die bestaat uit, magazijn medewerkers,  magazijn leidinggevende, chauffeurs,  leidinggevende chauffeurs/planner en de logistiek manager vanuit de standplaats Eindhoven. Je werkt overdag tot max.18.00 uur. Je overlegt, doet verbetervoorstellen en adviseert (on)gevraagd je (in)direct leidinggevende. Je houdt je primair bezig met het:

  • Uitvoeren: van de dagelijkse goederenstroom t.a.v. ontvangst, controle en opslag.
  • Signaleren: van breuk, vermissing of afwijkende leveringen en maakt hier melding van.
  • Controleren: Verzorgt de correcte administratieve afhandeling van de hiervoor genoemde handelingen en verzorgt de correcte afhandeling van retourzendingen
  • Procedures: Maakt gebruik van de noodzakelijke procedures en werkinstructies voor een optimaal locatiebeheer en voor een optimaal t.h.t.-beheer op basis van het z.g. FEFO - principe (first expired, first out).
  • Handhaven: van orde en netheid binnen de totale magazijnfunctie.
  • Spoedbestelling: indien nodig, leveren aan een klant.

 

Jouw profiel

Met jouw persoonlijkheid en professionele identiteit onderscheid je je. Wij vinden het belangrijk dat jouw ‘unieke en talentvolle jij’ doorschijnt in deze functie. Laat vooral weten welke ‘unieke talenten’ jij hebt. Herken je je daarnaast in onderstaand profiel, neem dan vooral contact op!

  • Mbo werk- en denkniveau;
  • Werkervaring in het magazijn is een pre;
  • Woonachtig in de regio Eindhoven;
  • Competent in Navision, Microsoft Office;
  • In het bezit van een B-rijbewijs;
  • Klant-/servicegericht, proactief, coördinerend vermogen.

In ruil voor jouw talent


In ruil voor jouw talent bieden wij het volgende:

  • Een arbeidsovereenkomst voor bepaalde tijd voor de duur van een jaar (12 maanden) met uitzicht op verlenging bij gebleken geschiktheid en wederzijdse tevredenheid;
  • Marktconform salaris, inschaling op basis van leeftijd en ervaring;
  • Deelname aan de collectieve pensioensregeling en andere collectieve verzekeringen;
  • Opleiding- en ontwikkelingsmogelijkheden;
  • 25 vakantiedagen op basis van een 40-urige werkweek;
  • Reiskostenvergoeding (woon-werkverkeer);
  • Personeelsinformatieavonden, kerstborrels, personeelsuitjes.

Daarnaast hanteert VZA de mantelafspraken in de cao voor de Foodservice en de Groothandel in Levensmiddelen (FSGIL) en de sub sectorale cao (deel A) voor de Groothandel in Horecaproducten.

Solliciteren en vragen

Ben je geënthousiasmeerd? Dan vragen wij je voor 1 mei 2021 te reageren door je begeleidend schrijven, CV en andere relevante informatie te sturen naar vacature@zelst.nl t.a.v. K. Smits medewerkster personeelszaken. Ook voor vragen kun je bij deze persoon terecht.

In de navolgende periode vinden de gesprekken plaats. Hierover wordt tijdig per e-mail/telefonisch contact opgenomen.

Van Zelst Automaten B.V.

Van Zelst is een echt familiebedrijf en in 45 jaar tijd uitgegroeid tot dé koffiespecialist van Nederland. Door de jaren heen gaven onze klanten aan dat zij naast koffie, ook behoefte hadden aan andere producten zoals fris en bier, schoonmaakmiddelen en food producten. Dat brengt ons waar we nu zijn: een totaalleverancier voor werk en horeca. Door ons hoofdkantoor in Eindhoven en onze filialen in Roosendaal, Sassenheim en Assen hebben we landelijke dekking. Onze klanten zijn divers, zo richten wij ons op klanten die actief zijn in het MKB-segment, gemeenten en ziekenhuizen en klanten in de sport, leisure en horeca.

Als familiebedrijf zitten wij dicht op de maatschappij en voelen wij ons ook verantwoordelijk voor huidige- en toekomstige generaties. Onze duurzame en sociale activiteiten gaan dan ook verder dan de wetgever ons voorschrijft of de markt van ons vraagt.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld