Chauffeur, Logistiek en Binnendienst medewerker

c.a. 24uur tot 40uur per week

 

Wij zoeken op korte termijn een nieuwe collega ter uitbreiding van ons leuke team in Sassenheim.
In deze allround functie ben je ondersteunend aan logistiek (magazijn werkzaamheden) en aan vestigingsmanager (kantoor werkzaamheden).
Je werktijden variëren tussen 08:00 en 17:00 en werkdagen kunnen ook variëren tussen maandag t/m vrijdag en zijn nader te bespreken.

Je belangrijkste taken in het magazijn zijn:

  • Orders picken.
  • Voorraad aanvullen.
  • Magazijn netjes houden.
  • Orders afleveren bij onze klanten in een BE bestelwagen.
  • En veel meer…

    Je belangrijkste taken op het kantoor zijn:
  • Klanten op kantoor ontvangen.
  • Klanten telefonisch te woord staan.
  • Telefonisch verkoop/orders invoeren.
  • Plannen van routes voor chauffeurs.
  • En veel meer…

 

Jouw profiel

Met jouw persoonlijkheid en professionaliteit onderscheid jij je. Wij vinden het belangrijk dat jouw talent doorschijnt in deze functie. Laat vooral weten welke ‘talenten’ jij hebt. Herken je je in onderstaand profiel, neem dan vooral contact op:

  • Zorgvuldig, efficiënt, zelfstandig en betrouwbaar;
  • Klantgerichte houding; om kunnen gaan met klanten
  • Representatief;
  • LBO/MBO werk- en denkniveau: want de juiste instelling is bij ons belangrijker dan het juiste diploma;
  • Beschikbaar; per direct
  • Flexibel; qua uren en dagen beschikbaar
  • Woonachtig in omgeving Sassenheim;
  • In bezit van rijbewijs BE of bereid om BE te behalen via Van Zelst

In ruil voor jouw talent


In ruil voor jouw talent bieden wij het volgende:

  • Een arbeidscontract voor de duur van 12 maanden. Wij willen medewerkers echter graag aan ons binden, dus bij geschiktheid voor de functie zal dit in de toekomst een vast contract worden.
  • Salaris is marktconform, aanvulling is afhankelijk van leeftijd en ervaring;
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden zoals: deelname aan de collectieve pensioensregeling, collectieve zorgverzekering, sportvergoeding, onkostenvergoeding en ontwikkelingsmogelijkheden;
  • Goede werksfeer in een klein team met leuke collega’s uit de bollenstreek.
  • Personeelsfeest, kennisavonden en een gezellig kerstborrel als jaarafsluiting.

Daarnaast hanteert VZA de mantelafspraken in de cao voor de Foodservice en de Groothandel in Levensmiddelen (FSGIL) en de sub sectorale cao (deel A) voor de Groothandel in Horecaproducten.

Solliciteren en vragen

Ben je geënthousiasmeerd? Dan vragen wij je te reageren door je begeleidend schrijven, CV en andere relevante informatie te sturen naar vacature@zelst.nl t.a.v. Kim Smits-Hendrikx (Personeelszaken).  

Bijzonderheden

Omdat VZA gelooft in de diversiteit en de kracht van uniek samengestelde teams, streven wij naar een weerspiegeling van de maatschappij. Wij nodigen dan ook iedereen uit om te solliciteren.

 

Van Zelst Automaten B.V.

Van Zelst is een echt familiebedrijf en in meer dan 45 jaar tijd uitgegroeid tot dé koffiespecialist van Nederland. Door de jaren heen gaven onze klanten aan dat zij naast koffie, ook behoefte hadden aan andere producten zoals fris en bier, schoonmaakmiddelen en food producten. Dat brengt ons waar we nu zijn: een totaalleverancier voor werk en horeca. Door ons hoofdkantoor in Eindhoven en onze filialen in Roosendaal, Sassenheim en Assen hebben we landelijke dekking. Onze klanten zijn divers, zo richten wij ons op klanten die actief zijn in het MKB-segment, gemeenten en ziekenhuizen en klanten in de sport, leisure en horeca. Als familiebedrijf zitten wij dicht op de maatschappij en voelen wij ons ook verantwoordelijk voor huidige- en toekomstige generaties. Onze duurzame en sociale activiteiten gaan dan ook verder dan de wetgever ons voorschrijft of de markt van ons vraagt.

 

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld