Facilitair medewerker - 24 uur

Facilitair medewerker

24 uur per week                                                                                                                 

Wij zoeken op korte termijn een Facilitair medewerker ter uitbreiding van ons team in Eindhoven. 

In deze functie werk je nauw samen met onze facilitair manager, jouw leidinggevende. Als facilitair medewerker ga je de faciliteiten beheren en onderhouden binnen alle 4 de locaties van de van Zelst organisatie. Je bent verantwoordelijk voor het afhandelen van verzoeken op het gebied van facilitair en ICT, eerstelijns aannemen van storingen op het gebied van ICT en je bent eerste aanspreekpunt voor facilitaire zaken voor leveranciers. Je werkt in principe tussen 08:00 en 17:00 uur, 3 dagen in de week, deze zijn in overleg.

Je belangrijkste taken zijn:

  • Afhandelen van verzoeken op het gebied van facilitair en ICT;
  • Eerstelijns aannemen van storingen op gebied van ICT, waar mogelijk los je deze zelf op voordat je een leverancier inschakelt;
  • Je doet verbetervoorstellen voor voorbereiding, planning, coördinatie en uitvoering;
  • Je bent eerste aanspreekpunt voor facilitaire zaken voor gecontracteerde leveranciers;
  • Je onderhoudt de relatie met zowel gebruikers van faciliteiten, monteurs, interne- als externe leveranciers;
  • Je beoordeelt leveranciers en levert input voor contractonderhandelingen.

 

Verder houd je je bezig met het inkopen en beheren van:

  • Elektriciteit, gas, water, vaste en mobiele telefonie inclusief internet;
  • Groenvoorziening, afvalafvoer, schoonmaak, catering, bedrijfskleding (eten en drinken medewerkers);
  • Wagenpark, heftrucks, palletwagens inclusief brandstof;
  • Technische installaties zoals alarm, vrieshuizen en koelhuizen;
  • Inventaris, kantoorinrichting en ergonomische aanpassingen;
  • Printers, fax en computers hardware.

 

Jouw profiel

Met jouw persoonlijkheid en professionaliteit onderscheid je je. Wij vinden het belangrijk dat jouw talent doorschijnt in deze functie. Laat vooral weten welke ‘talenten’ jij hebt. Herken je je in onderstaand profiel, neem dan vooral contact op:

  • Mbo + werk- en denkniveau: bij voorkeur een opleiding op het gebied van facilitair;
  • Kennis van ICT is een pré;
  • Zeer hoge mate van zelfstandigheid, flexibiliteit en verantwoordelijkheid;
  • Goede communicatieve vaardigheden;
  • Stressbestendig en gestructureerd;
  • In het bezit van een B-rijbewijs;
  • Woonachtig in de regio Eindhoven.

 

In ruil voor jouw inzet

In ruil voor jouw inzet bieden wij het volgende:

  • Een arbeidsovereenkomst voor een jaar. Wij willen medewerkers echter graag ons aan binden, dus bij geschiktheid voor de functie zal dit in de toekomst een vast contract worden.
  • Salarisindicatie, inschaling is afhankelijk van leeftijd en ervaring;
  • 25 vakantiedagen (op basis van een 40-urige werkweek);
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden zoals: deelname aan de collectieve pensioensregeling, collectieve zorgverzekering, sportvergoeding, onkostenvergoeding, reiskostenvergoeding en ontwikkelingsmogelijkheden;
  • Gezellige vrijmibo’s, ijsjes als het warm is, personeelsfeest, kennisavonden en een gezellig kerstborrel als jaarafsluiting.
  •  

Daarnaast hanteert VZA de mantelafspraken in de cao voor de Foodservice en de Groothandel in Levensmiddelen (FSGIL) en de sub sectorale cao (deel A) voor de Groothandel in Horecaproducten.

 

Solliciteren en vragen

Ben je geënthousiasmeerd? Dan vragen wij je voor 30 september 2020 te reageren door je begeleidend schrijven, CV en andere relevante informatie te sturen naar vacature@zelst.nl t.a.v. Kim Smits-Hendrikx (personeelszaken).

 

Bijzonderheden

Omdat VZA gelooft in de diversiteit en de kracht van uniek samengestelde teams, streven wij naar een weerspiegeling van de maatschappij. Wij nodigen dan ook iedereen uit om te solliciteren.

 

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld

Van Zelst Automaten B.V.

Van Zelst is een echt familiebedrijf en in 45 jaar tijd uitgegroeid tot dé koffiespecialist van Nederland. Door de jaren heen gaven onze klanten aan dat zij naast koffie, ook behoefte hadden aan andere producten zoals fris en bier, schoonmaakmiddelen en food producten. Dat brengt ons waar we nu zijn: een totaalleverancier voor werk en horeca. Inmiddels is er een landelijke dekking door onze filialen in Roosendaal, Sassenheim en Assen. Onze klanten zijn divers, zo richten wij ons op klanten die actief zijn in het MKB-segment, gemeenten en ziekenhuizen en klanten in de sport, leisure en horeca.

Als familiebedrijf zitten wij dicht op de maatschappij en voelen wij ons ook verantwoordelijk voor huidige- en toekomstige generaties. Onze duurzame en sociale activiteiten gaan dan ook verder dan de wetgever ons voorschrijft of de markt van ons vraagt.