Frontoffice en Backoffice medewerk(st)er

Front- en Backoffice medewerk(st)er (M/V)

24-40 uur per week – Eindhoven

 

In deze binnendienstfunctie ben je verantwoordelijk voor het verwerken van binnenkomende orders via de webshop, mail en telefoon. Je beantwoord vragen, opmerkingen en suggesties vanuit klanten en samenwerkingspartners over onderwerpen zoals bestellingen. Automaat storingen, leveringen, facturen en offertes. Je houdt je daarnaast bezig met de verwerking van verkoopovereenkomsten, huurcontracten en het aanmaken van nieuwe klanten in het systeem. Je bent de spil tussen de verschillende afdelingen en de klant en voelt je verantwoordelijk voor een kwalitatief goede dienstverlening.

Jij hebt de drive om het iedere dag een beetje beter te doen zodat je samen met je collega’s actief werkt aan klanten tevredenheid.

 

Je belangrijkste taken:

  • Verwerken: van binnenkomende orders via diverse orderkanalen, verkoopovereenkomsten, huurcontracten en van nieuwe klanten in het systeem
  • Klantcontact: vragen over bestellingen, automaatstoringen, verkooporders, leveringen, facturen en offertes
  • Administratief: verwerken van leads

  • Controleren: en bewaken van de kwaliteit

Jouw profiel

Zijn Van Zelst Automaten B.V. en jij een match? Met het onderstaand profiel is de kans groot!  

  • Je beschikt over mbo werk- en denkniveau, want de juiste instelling is bij ons belangrijker dan het diploma
  • Relevante werkervaring in een soortgelijke functie, is een pré;
  • Kennis en ervaring in Microsoft Office en Navision, is een pré;
  • Competenties: leergierig, klantgericht en proactief;
  • Communicatief vaardig in Nederlands woord en geschrift;
  • Flexibel ingesteld, werktijden liggen tussen 07.30 uur en 17.30 uur

 

In ruil voor jouw inzet
bieden we jou;

 

  • Een servicegerichte, familiaire en gezellige werkomgeving.
  • Een arbeidsovereenkomst voor een jaar. Wij willen medewerkers echter graag aan ons binden, dus bij geschiktheid voor de functie zal dit na één jaar een vast contract worden.
  • 25 vakantiedagen (op basis van een 40-urige werkweek).
  • Salaris tussen € 2.300,- en € 2.400, - voor een fulltime dienstverband; afhankelijk van ervaring.
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden zoals: deelname aan de collectieve pensioensregeling, collectieve zorgverzekering, reiskostenvergoeding en ontwikkelingsmogelijkheden.
  • Sportvergoeding van €26,- per maand (naar rato)
  • Gezellige vrijmibo’s, ijsjes als het warm is, personeelsfeest, kennisavonden en een gezellig kerstborrel als jaarafsluiting.
  • Iedere dag vers fruit,
  • En natuurlijk goede koffie en thee.

Daarnaast hanteert VZA de mantelafspraken in de cao voor de Foodservice en de Groothandel in Levensmiddelen (FSGIL) en de sub sectorale cao (deel A) voor de Groothandel in Horecaproducten.

 

Solliciteren en vragen

Enthousiast geworden? Dan vragen wij je te reageren door je motivatiebrief en CV te sturen naar vacature@zelst.nl ter attentie van Wilke Born (personeelszaken)

 

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld