Maak ook nu gebruik van onze service

Hart onder de riem

Allereerst willen we iedereen die in deze tijd voor elkaar zorgt een hart onder de riem steken. We moeten dit samen doen, want samen maken we het verschil.
Het welzijn van onze collega’s en klanten gaat voor alles en daarom houden wij ons aan alle richtlijnen van de overheid.

Wij bieden de service die je van ons gewend bent en daar vertellen we graag meer over.

Goed bereikbaar

Onze vestigingen zijn bereikbaar zoals je dat van ons gewend bent. Heb je een vraag, wij helpen je graag! 

Videobellen met een adviseur 

Wil je graag eens sparren over jouw koffievoorziening? Dat kan heel gemakkelijk via een videocall met een van onze adviseurs. Via een vestiging bij jouw in de buurt maak je geheel vrijblijvend een afspraak.  

Reparatie & Onderhoud

Heeft jouw automaat snel een reparatie nodig? Wij komen repareren!  Het periodieke onderhoud aan automaten stellen wij nu even uit. 

Bestellen

Ga je naast je normale bestelling vaak nog zelf producten halen en voel je je daar nu niet fijn bij? Wij leveren nu ook tijdelijk op een ander (huis)adres zodat je een bezoekje aan de supermarkt kan vermijden. Neem gerust een kijkje in onze webshop, wellicht kunnen wij je helpen. Heb je tijdelijk een ander afleveradres, geef dit aan bij ''opmerkingen'' in je online order. 

Producten zoals desinfectiemiddel zijn momenteel slecht leverbaar. 

 

Richtlijnen RIVM

Binnen onze hele organisatie volgen wij de richtlijnen van het RIVM. Wij begroeten elkaar en onze klanten contactloos en houden 1,5 meter afstand. We hebben nu extra aandacht voor hygiëne, zowel binnen onze vestigingen als onze chauffeurs en monteurs. Wij tekenen op dit moment zelf  onze aflever- en werkbonnen om persoonlijk contact te vermijden. 

Een hart onder de riem voor onze medewerkers

Al onze medewerkers zijn verrast met een pakket om het weekend goed door te komen als dank voor flexibiliteit en inzet. Samen maken we er het beste van!