Manager Front- en Backoffice

Word jij blij van een veelzijdige rol en kun je met jouw gedrevenheid en enthousiasme je collega’s naar een hoger niveau tillen. Dan is onze functie Manager Front- en Backoffice iets voor jou. Je bent verantwoordelijk voor de planning en coördinatie van het team en je bewaakt de kwaliteit. Ook vind je het leuk om bij te springen en jouw team te helpen met verschillende werkzaamheden.

Zo ben je in deze binnendienstfunctie samen met je team verantwoordelijk voor het verwerken van binnenkomende orders via de webshop, mail en telefoon. Je beantwoordt vragen, opmerkingen en suggesties vanuit klanten en samenwerkingspartners over onderwerpen zoals bestellingen, automaatstoringen, leveringen, facturen en offertes. Je houdt je daarnaast bezig met de verwerking van verkoopovereenkomsten, huurcontracten en het aanmaken van nieuwe klanten in het systeem. Jij bent de spil tussen de verschillende afdelingen en de klant en voelt je verantwoordelijk voor een kwalitatief goede dienstverlening.

Jij hebt de drive om het iedere dag een beetje beter te doen zodat je samen met je team actief werkt aan proces verbetering.

Je belangrijkste taken zijn:

  • Coördineren en enthousiasmeren: van het team
  • Controleren: en bewaken van de kwaliteit
  • Verwerken: van binnenkomende orders via diverse orderkanalen;
  • Klantcontact: vragen over bestellingen, automaatstoringen, verkooporders, leveringen, facturen en offertes
  • Administratief: verwerken van leads en verkoopovereenkomsten
  • Proactief adviseren: van je collega’s en leidinggevende over procesverbeteringen in de werkzaamheden en het CRM-systeem.

Jouw profiel

Zijn Van Zelst en jij een match? Met het onderstaand profiel is de kans groot!

  • Je beschikt over mbo+ werk- en denkniveau; want de juiste instelling is bij ons belangrijker dan het diploma.
  • Je hebt ervaring met leiding geven aan een team.
  • Kennis en ervaring in Microsoft Office / Dynamics 365 Business Central, is een pré.
  • Competenties: leergierig, ondernemend, klantgericht en proactief.
  • Communicatief vaardig in Nederlands woord en schrift.
  • Flexibel ingesteld. Werktijden liggen tussen 07:30 uur en 17:30 uur.

In ruil voor jouw inzet bieden wij het volgende:

  • Een arbeidsovereenkomst voor een jaar. Wij willen medewerkers echter graag aan ons binden, dus bij geschiktheid voor de functie zal dit in de toekomst zeker een vast contract worden;
  • Salaris is marktconform, inschaling is afhankelijk van opleiding en ervaring;
  • 25 vakantiedagen (op basis van een 40-urige werkweek);
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden zoals: deelname aan de collectieve pensioensregeling, collectieve zorgverzekering, onkostenvergoeding, reiskostenvergoeding en ontwikkelingsmogelijkheden;
  • En natuurlijk goede koffie en thee.

Daarnaast hanteert VZA de mantelafspraken in de cao voor de Foodservice en de Groothandel in Levensmiddelen (FSGIL) en de sub sectorale cao (deel A) voor de Groothandel in Horecaproducten.

Solliciteren en vragen

Ben je geënthousiasmeerd? Dan vragen wij je voor 31 maart te reageren door je motivatie, CV en andere relevante informatie te sturen naar vacature@zelst.nl t.a.v. Tjeerd Verbeke.

Ook voor vragen over deze functie kun je bij deze persoon terecht. Na 31 maart zal er een selectie plaatsvinden en kort daarna vinden er twee gesprekken plaats. Hierover wordt tijdig per e-mail/telefoon contact met je opgenomen.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld

 

Van Zelst Automaten B.V.

Van Zelst Automaten B.V. is een echt familiebedrijf met haar oorsprong in de koffie. Van Zelst Automaten richt zich op het leveren van diensten en producten als totaalleverancier voor werk en horeca. Met een breed scala aan (non-)foodproducten, diverse soorten vending- en koffieautomaten is VZA sinds de jaren ’70 een begrip in Eindhoven en omstreken. Inmiddels is er een landelijke dekking door onze filialen in Roosendaal, Sassenheim en Assen.

 

Werken bij Van Zelst Automaten is betekenisvol. Sinds de oprichting spannen wij ons in op het gebied van Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen (MVO). Dit is onder andere te merken aan verschillende energie neutrale en maatschappelijke initiatieven. Met een eigen logistieke en technische dienst zijn wij de nationale partner die onze klanten volledig bezorgt, verzorgt en ontzorgt.