Manager Technische Dienst

40 uur per week

Ben jij een proactieve teamplayer mèt vakkennis en kun jij de verantwoordelijkheid dragen voor een gehele technische afdeling? Heb je tevens ervaring als leidinggevende in een technische omgeving en zoek je een nieuwe uitdaging binnen een groeiend, servicegerichte organisatie die continu in beweging is? Dan zijn we wellicht op zoek naar jou.

Als hoofd technische dienst ben je verantwoordelijk voor de aansturing van circa 15 monteurs en werkplaatsmedewerkers, inclusief een tweetal medewerkers administratie & Planning.
Het team van externe monteurs wordt operationeel aangestuurd door een teamleider.
Gezamenlijk draag je zorg voor een efficiënte en effectieve planning van alle service, reparatie en plaatsingshandelingen en goede communicatie zowel intern als naar klanten en leveranciers.

Manager TD neemt zitting in het management team en denkt actief mee in beleid en visie van de organisatie. 

 

Verantwoordelijkheden

  • Je bent verantwoordelijk over de kwaliteit van plaatsingen en technische servicehandelingen;
  • Je stuurt direct het team administratie & planning, de teamleider monteurs en interne technisch specialist aan en indirect de service monteurs aan;
  • Je draagt zorg om het team TD continue naar een hoger kwalitatief plan te brengen door periodieke trainingen en opleidingen.
  • Je bent verantwoordelijk over voorraadbeheer en contractbeheer en draagt zorg om deze bedrijfsprocessen waar mogelijk te automatiseren en optimaliseren.

 

Jouw profiel

Herken je je in onderstaand profiel, dan ben jij de collega die we zoeken:

  • HBO werk- en denkniveau met technische kennis;
  • Liefhebber van koffie & Thee, affiniteit met koffiemachines is een pré;
  • Ruime management ervaring;
  • Uitgebreide kennis en ervaring in Microsoft Office is een must;
  • Kennis van Microsoft Business Central(Navision);
  • Woonachtig in regio groot Eindhoven;
  • Rijbewijs B;
  • En je herkent jezelf in de volgende eigenschappen:
  • Ondernemerschap: een manager moet beschikken over commercieel talent.
  • Leiderschap: aan jou de taak om te inspireren.
  • Organisatie: focus op sturing, processen en projectmatig werken vallen onder de noemer organisatie.
  • Coaching: de coach is gericht op samenwerking en ontwikkeling.

Wat bieden wij jou

  • Een servicegerichte, familiaire en gezellige werkomgeving;
  • Een arbeidsovereenkomst voor een jaar. Wij willen medewerkers echter graag aan ons binden, dus bij geschiktheid voor de functie zal dit in de toekomst een vast contract worden;
  • 25 vakantiedagen (op basis van een 40-urige werkweek);
  • De mogelijkheid om binnen het MT mee te denken in de groeiambities van ons mooie familiebedrijf;
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden zoals: deelname aan de collectieve pensioensregeling, collectieve zorgverzekering, sportvergoeding, onkostenvergoeding, reiskostenvergoeding en ontwikkelingsmogelijkheden; Lekkere koffie en thee, gezellige vrijmibo’s, ijsjes als het warm is, personeelsfeest, kennisavonden en een gezellig kerstborrel als jaarafsluiting.

Daarnaast hanteert VZA de mantelafspraken in de cao voor de Foodservice en de Groothandel in Levensmiddelen (FSGIL) en de sub sectorale cao (deel A) voor de Groothandel in Horecaproducten.

Solliciteren en vragen

Ben je geënthousiasmeerd? Dan vragen wij je voor 21 november 2021 te reageren door jouw motivatie, CV en andere relevante informatie te sturen naar vacature@zelst.nl

Je krijgt altijd reactie en als het klikt volgt er een gesprek, welke we in overleg zullen plannen.

Over Van Zelst

Van Zelst is een echt familiebedrijf en in 46 jaar tijd uitgegroeid tot dé koffiespecialist van Nederland. Door de jaren heen gaven onze klanten aan dat zij naast koffie, ook behoefte hadden aan andere producten zoals fris en bier, schoonmaakmiddelen en food producten. Dat brengt ons waar we nu zijn: een totaalleverancier voor werk en horeca. Inmiddels is er een landelijke dekking met onze hoofdvestiging in Eindhoven en onze filialen in Roosendaal, Sassenheim en Assen. Onze klanten zijn divers. Van MKB, gemeenten en ziekenhuizen tot klanten in de sport, leisure en horeca.

Als familiebedrijf zitten wij dicht op de maatschappij en voelen wij ons ook verantwoordelijk voor huidige- en toekomstige generaties. Onze duurzame en sociale activiteiten gaan dan ook verder dan de wetgever ons voorschrijft of de markt van ons vraagt.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld