Logistiek/administratief medewerker Sassenheim (M/V)

Van Zelst Automaten B.V.

Van Zelst is een echt familiebedrijf en in 50 jaar tijd uitgegroeid tot dé koffiespecialist van Nederland. Door de jaren heen gaven onze klanten aan dat zij naast koffie, ook behoefte hadden aan andere producten zoals fris en bier, schoonmaakmiddelen en food producten. Dat brengt ons waar we nu zijn: een totaalleverancier voor werk en horeca. Door ons hoofdkantoor in Eindhoven en onze filialen in Roosendaal, Sassenheim en Assen hebben we landelijke dekking. Onze klanten zijn divers, zo richten wij ons op klanten die actief zijn in het MKB-segment, gemeenten en ziekenhuizen en klanten in de sport, leisure en horeca.

Als familiebedrijf zitten wij dicht op de maatschappij en voelen wij ons ook verantwoordelijk voor huidige- en toekomstige generaties. Onze duurzame en sociale activiteiten gaan dan ook verder dan de wetgever ons voorschrijft of de markt van ons vraagt. 

 

Logistiek/administratief medewerker Sassenheim (M/V)

24 - 40 uur per week

 

In deze leuke en zeer afwisselende functie ben je zowel inzetbaar in ons magazijn als op ons kantoor. Je bent medeverantwoordelijk voor het logistieke proces, o.a. orders bezorgen, diverse werkzaamheden zoals orders picken en voorraadbeheer in ons magazijn. Op kantoor ben je het aanspreekpunt voor onze klanten je beantwoordde telefoon, helptonder andere. mee met het verwerken van inkomende en-verzonden orders, email en verdere werkzaamheden die dag.

Dit alles doe je samen met een gezellig klein team met collega’s uit de bollenstreek vanuit onze vestiging in Sassenheim. Je werktijden zijn van 08:00u tot 17:00u (fulltime). 

 

Hoe ziet een dag bij van Zelst er uit?

Wanneer je na je koffie of thee klaar bent om te beginnen, begint je werkdag met onder andere:

  • Verwerken van binnenkomende goederen;
  • Picken van orders;
  • Bezorgen van de orders

Het kan heel goed zijn dat je geen route gaat rijden, dan gaan je aan de slag met:

  • Picken van orders die later weg moeten;
  • Goederen verplaatsen naar hun plek in het magazijn;

Of op kantoor aan de slag met:

  • Telefonisch relaties te woord staan;
  • Verwerken van orders via email, telefoon of verkoopsysteem;
  • Commercieel beheer van onze klanten;
  • Ondersteunen van je collega’s op andere filialen door o.a. verwerken van inkomende  telefoon en orders .

 

Jouw profiel

Herken je je in onderstaand profiel, neem dan vooral contact op: 

  • Lbo/mbo werk en denkniveau; 
  • In het bezit van een B(E)-rijbewijs, we hebben ook vrachtwagens dus met rijbewijs C met code 95 ben je meer dan welkom (of de intentie om rijbewijs C te gaan halen);
  • Woonachtig in de regio Sassenheim;
  • Stressbestendig, gestructureerd en klantgericht;
  • Je kan omgaan met een computer;
  • Goed in contact met klanten.

 

In ruil voor jouw inzet

bieden wij het volgende:

  • Mogelijkheid tot het halen van diverse rijbewijzen zoals Heftruck, BE en C;
  • Een arbeidsovereenkomst voor de duur van 12 maanden met uitzicht op verlenging bij gebleken geschiktheid; 
  • Salarisindicatie is afhankelijk van leeftijd en ervaring; 
  • 25 vakantiedagen (op basis van een 40-urige werkweek);
  • Prettige en informele werksfeer met collega’s uit de bollenstreek;
  • Verzorgd en modern materieel;
  • Bedrijfskleding;
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden zoals: deelname aan de collectieve pensioensregeling, collectieve zorgverzekering, sportvergoeding, reiskostenvergoeding, ontwikkelingsmogelijkheden/budgetten; 
  • Personeelsfeestjes, informatieavonden, bedrijfsborrels.

Daarnaast hanteert VZA de mantelafspraken in de cao voor de Foodservice en de Groothandel in Levensmiddelen (FSGIL) en de sub sectorale cao (deel A) voor de Groothandel in Horecaproducten.

 

Solliciteren en vragen

Ben je geënthousiasmeerd? Dan vragen wij je te reageren door je begeleidend schrijven, CV en andere relevante informatie te sturen naar vacature@zelst.nl t.a.v. Willem Blom.