Van Zelst Automaten B.V.
Van Zelst is een echt familiebedrijf en in bijna 50 jaar tijd uitgegroeid tot dé koffiespecialist van Nederland. Door de jaren heen gaven onze klanten aan dat zij naast koffie, ook behoefte hadden aan andere producten zoals fris en bier, schoonmaakmiddelen en food producten. Dat brengt ons waar we nu zijn: een totaalleverancier voor werk en horeca. Door ons hoofdkantoor in Eindhoven en onze filialen in Roosendaal, Sassenheim en Assen hebben we landelijke dekking. Onze klanten zijn divers, zo richten wij ons op klanten die actief zijn in het MKB-segment, gemeenten en ziekenhuizen en klanten in de sport, cultuur, vrije tijd en horeca. Als familiebedrijf zitten wij dicht op de maatschappij en voelen wij ons ook verantwoordelijk voor huidige- en toekomstige generaties. Onze duurzame en sociale activiteiten gaan dan ook verder dan de wetgever ons voorschrijft of de markt van ons vraagt.
Administratief medewerk(st)er Technische Dienst
24-32 uur per week ( 4 dagen)
Voor onze vestiging in Eindhoven zijn we op zoek naar een nieuwe collega ter uitbreiding van ons technisch team.
Als Administratief medewerker Technische Dienst ben je samen met je collega’s het eerste aanspreekpunt voor klanten die rechtstreeks bellen naar de Technische Dienst. Je neemt hun aanvraag in behandeling door bv een melding te maken in ons onderhoudssysteem. Omdat je in je werk nauw samenwerkt met de planning, ben je ook in staat bent om een dagplanning te maken. Door je pro-actieve houding voorzie je de interne- en externe klant van een optimale service.
Je zorgt tevens voor de afhandeling van werkorders die intern opvolging nodig hebben, je moet hierbij denken aan het bestellen en/of klaarleggen van onderdelen die een monteur nodig heeft.
Tijdens je werktijden die normaal gesproken tussen 08:00 en 17:00 liggen werk je in een klein dynamisch team waarbij service een speerpunt is.
Je belangrijkste taken zijn:
- Orderaanmaak; d.m.v. de juiste uitvraag tot een concrete storingsformulering te komen, maar ook aanmaken van contract gerelateerde preventief onderhoudsorders.
- Orderverwerking; door een order met opvolging te behandelen, denk hierbij aan administratieve aanpassingen zoals locaties en andere opmerkingen.
- Inkoop onderdelen / diensten; je zorgt ervoor dat de technische voorraad op locatie, als in de serviceauto’s in orde is.
- Magazijnbeheer
Jouw profiel
Je bent betrokken, betrouwbaar en professioneel, door je hoge mate van zelfstandigheid en verantwoordelijkheid zorg je samen met je collega’s voor een perfecte serviceverlening.
Verder heb/ben je:
- Goede contactuele vaardigheden;
- Accuraat en flexibel;
- Kennis van MS office / Business central (ERP) / Gomocha (is een pre)
- Affiniteit met techniek;
In ruil voor jouw inzet
In ruil voor jouw inzet bieden wij het volgende:
- Een arbeidsovereenkomst voor een jaar. Wij willen medewerkers echter graag aan ons binden, dus bij geschiktheid voor de functie zal dit in de toekomst een vast contract worden:
- Een informele werkomgeving:
- 25 vakantiedagen (op basis van een 40-urige werkweek);
- Goede secundaire arbeidsvoorwaarden zoals: deelname aan de collectieve pensioensregeling, collectieve zorgverzekering, sportvergoeding, onkostenvergoeding en ontwikkelingsmogelijkheden;
- 1x per jaar personeelsfeest, koffietraining, en een gezellige kerstborrel als jaarafsluiting.
Daarnaast hanteert Van Zelst Automaten de mantelafspraken in de cao voor de Foodservice en de Groothandel in Levensmiddelen (FSGIL) en de sub sectorale cao (deel A) voor de Groothandel in Horecaproducten.
Solliciteren en vragen
Enthousiast geworden? Dan vragen wij je te reageren door je (korte) motivatie en CV te sturen naar vacature@zelst.nl t.a.v. Marc van Sas - Manager Technische Dienst.
Bijzonderheden
Omdat Van Zelst Automaten gelooft in de diversiteit en de kracht van uniek samengestelde teams, streven wij naar een weerspiegeling van de maatschappij. Wij nodigen dan ook iedereen uit om te solliciteren.