Procedures
Van Zelst Automaten is een HACCP gecertificeerd bedrijf welke met de grootst mogelijke zorg en aandacht je bestellingen komt leveren. Desondanks kan het voorkomen dat een artikel of levering niet aan de gestelde eisen voldoet en dat je een artikel wilt retourneren. Er zijn teveel artikelen geleverd, de verkeerde artikelen zijn geleverd of de artikelen zijn beschadigd of ondeugdelijk. In de eerste plaats willen wij je vriendelijk verzoeken om direct bij ontvangst, samen met de chauffeur, jouw bestelling goed te controleren. Mocht er dan al iets niet voldoen aan de gestelde eisen zijn, kan de chauffeur het artikel direct retour nemen en op de orderbon noteren.
Retourprocedure
Wil je in een later stadium een artikel retour sturen, dan kan dat op verschillende manieren, wel willen wij je dan verzoeken met de volgende voorwaarden rekening te houden:
- Het betreffende artikel is direct door Van Zelst aan je geleverd;
- Het artikel is niet langer dan twee weken in jouw bezit;
- Het artikel en de verpakking zijn onbeschadigd en onaangebroken;
- Het artikel is geen diepvries-, vers-, koel- of bestel-* product.
- Indien je een klacht hebt omdat het ontvangen product tekortkomingen heeft, dan worden deze uiteraard ook aangebroken retour genomen. Het product wordt in dit geval vervangen of gecrediteerd.
Hoe gaat het retour sturen van een product in zijn werk?
Indien je telefonisch meld dat het product of producten mankementen heeft, kan je de retourartikelen direct doorgeven, een van onze collega's aan de telefoon kan direct oordelen of de artikelen aan de gestelde voorwaarden voldoen. Mocht het nodig zijn een retourbon maken omdat het product voldoet aan de gestelde voorwaarden. dan zal deze bij jouw eerstvolgende levering door de bezorger worden meegenomen.
Bij levering van jouw bestelling zal de bezorger dan ook een retourbon bij zich hebben, naast de leverbon met jouw reguliere bestelling. Bij vragen, onduidelijkheden of het niet voldoen aan de retour voorwaarden zullen wij contact met je opnemen.