Kiosk de Leemcule

Kevin is sinds een paar maanden eigenaar van Kiosk de Leemcule. Hij werkt al sinds zijn 14e in de horeca en wilde ‘later’ graag een eigen zaak. Toen de Leemcule te koop kwam te staan greep hij zijn kans. Samen met zijn moeder, die ook vroeg al begon in de horeca, runt hij de kiosk met 5 a 6 medewerkers.

  • Branche

    Horeca
  • Producten

    Bonen koffie en horeca-assortiment
  • Locatie

    Hattem
  • Aantal gebruikers

    25.000 bezoekers per jaar

Kiosk de Leemcule

Kiosk de Leemcule ligt prachtig in het bos bij de Leemkuil in Hattem. Wandelaars, fietsers, recreanten, motorclubjes en bezoekers van het nabijgelegen vakantiepark komen graag hier hun koffie, ijsje, drankje, broodje of snack nuttigen. Ook wordt er veel afgehaald.

Ik vraag hem hoe hij bij Van Zelst terecht is gekomen. “Ik was op zoek naar een koffieapparaat met verse melk en verse bonen. Zo kwam ik bij Van Zelst terecht en in contact met Johan. ”Dat contact verliep meteen goed, “Er was een meteen een klik, Johan denkt mee en helpt je met het proces, we zijn bijvoorbeeld samen naar het experience center van Douwe Egberts in Utrecht geweest voor de koffie”. “Natuurlijk helpen de scherpe prijzen en de goede service ook enorm in de keuze”, geeft hij daarbij aan.

Er was een meteen een klik, Johan denkt mee en helpt je met het proces, we zijn bijvoorbeeld samen naar het experience center van Douwe Egberts in Utrecht geweest voor de koffie

Kevin kwam via de koffie zoektocht bij Van Zelst uit, maar ontdekte dat wij veel meer zijn dan dat. “Een groot deel van mijn horecaproducten komt bij jullie vandaan.” “Ik werk met een vaste bestellijst, maar bestel net zo makkelijk een keer andere producten om bijvoorbeeld te proberen.” Het overzichtelijke bestelportaal helpt daarbij, geeft Kevin aan.

Een groot deel van mijn horecaproducten komt bij jullie vandaan.” “Ik werk met een vaste bestellijst, maar bestel net zo makkelijk een keer andere producten om bijvoorbeeld te proberen.” Het overzichtelijke bestelportaal helpt daarbij, geeft Kevin aan.

“De bestelsite en het betaalsysteem werken erg goed en makkelijk.” “Daarbij weet ik ook wie ik kan bellen, ik heb een contactpersoon, vaste chauffeurs en ik word altijd door dezelfde mensen gebeld. De bereikbaarheid is erg goed en het voelt vertrouwt.”

Daarbij weet ik ook wie ik kan bellen, ik heb een contactpersoon, vaste chauffeurs en ik word altijd door dezelfde mensen gebeld. De bereikbaarheid is erg goed en het voelt vertrouwt.

Of er ook wel eens problemen zijn? Nee, eigenlijk niet. Af en toe een klein dingetje, maar dat is altijd snel en makkelijk opgelost. “Je weet gewoon dat het goed loopt en waar je aan toe bent.” Kevin geeft aan dat hij een keer 4 dozen van een product had gekregen met 1 maand houdbaarheid. “Ik kon wat ik over zou houden gewoon met de chauffeur meegeven en ruilen voor nieuwe producten.”

Van Zelst is uitgegroeid tot een landelijk leverancier met verschillende vestigingen, maar ondanks de omvang willen ze dichtbij de klant staan. Ik vraag aan Kevin of hij er iets van merkt dat Van Zelst meer dan 7.000 klanten heeft. “Nee, het contact is goed en persoonlijk, alles loopt en is snel geregeld, of ik nu een grote of kleine bestelling doe.” Johan heeft regelmatig contact met Kevin en weet wat er speelt.

 

We willen jouw verhaal ook graag horen!

Er is een fout opgetreden bij het genereren van deze content.