Service

We schrijven SERVICE met hoofdletters. Dat is iets wat iedereen bij ons weet. Maar wat betekent dat? Dat we bij alles wat we doen, service als uitgangspunt hebben.

Toen Henk van Zelst, in 1975, op pad ging met een paar koffieautomaten plus benodigdheden in zijn kofferbak, wilde hij natuurlijk een koffieautomaat verkopen. Maar meer nog wilde hij zijn klanten iets geven. Namelijk, dat zij geen omkijken meer zouden hebben naar de koffievoorziening. Koffie staat voor gastvrijheid en dat wil je op orde hebben. Hij en zijn vrouw Francien zorgden daarvoor. Zij stonden altijd klaar voor hun klanten en dachten in oplossingen.

Inmiddels staat hun zoon Maarten van Zelst aan het roer van een goedlopend bedrijf en doen we veel meer dan koffie en koffieautomaten, maar de kern is niet veranderd. Wij zijn een servicebedrijf.

Service betekent voor ons dat we betrokken zijn, meedenken en adviseren, en dat we bereikbaar en betrouwbaar zijn.

Onze klanten krijgen een vast contactpersoon en een klantenservice die 365 dagen per jaar bereikbaar is. Van je contactpersoon zul je snel merken dat hij/zij goed luistert naar jullie wensen en betrokken is. Die betrokkenheid uit zich bij ons in het nakomen van afspraken, flexibel en oplossingsgericht kunnen (mee)denken en een prettig en informeel contact met elkaar.

Er zijn nooit echte problemen in onze samenwerking, zover laten wij het niet komen.